0 0,00 
0 0,00 

Reklamacje towarów

W przypadku stwierdzenia wady zakupionego towaru, ewentualnie braku jakiegoś produktu prosimy o kontakt w celu ustalenia dalszego toku postępowania. 

Reklamacje towarów q img 1  Qualita Sklep Internetowy

Wybierz najwygodniejszą dla siebie

formę reklamacji towaru:

1 Wypełnij poniżej zamieszczony dedykowany interaktywny formularz reklamacji online. Niezwłocznie otrzymasz informację potwierdzającą przyjęcie zgłoszenia.

2 Wypełnij tradycyjny formularz reklamacyjny – wzór do pobrania znajduje się poniżej. Formularz reklamacyjny wraz ze zdjęciami przedstawiającymi wadę towaru prosimy przesłać do nas na adres e-mail: biuro@qualita.pl

3 W celu sprawniejszego kontrolowania przebiegu reklamacji zachęcamy do zgłoszenia jej bezpośrednio poprzez formularz na stronie producenta. Skraca to zawsze czas oczekiwania na odpowiedź. Otrzymają Państwo bezpośredni kontakt do osoby z serwisu i serwisanta, który będzie Was obsługiwać, dzięki czemu na bieżąco będziecie mogli kontrolować przebieg reklamacji.

Klikając na nazwę producenta zostaną Państwo przeniesieni do formularza reklamacji producenta:

O czym warto pamiętać składając reklamację na towar:

Każda przesyłka musi być sprawdzona w obecności kuriera w chwili odbioru towaru. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy spisać protokół z kurierem w dniu otrzymania towaru, ułatwi on i przyśpieszy proces reklamacyjny.

Zgłoszenie reklamacji, protokół szkody, zdjęcia prosimy wysyłać poprzez powyżej opisane możliwości zgłoszenia reklamacji.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia przed rozpatrzeniem reklamacji zwrócimy się do składającego reklamacje o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej. 

Po podpisaniu listu przewozowego proszę sprawdzić przesyłkę przy kurierze bez względu na stan opakowania. Jeżeli opakowanie jest uszkodzone należy koniecznie umieścić taką informację na protokole szkody. 

Przed rozpoczęciem montażu należy sprawdzić kompletność i zgodność zakupionego produktu z zamówieniem, a w przypadku niezgodności, widocznych wad (uszkodzeń), nie należy rozpoczynać instalacji. 

Formularz zwrotu towaru

To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
To pole jest wymagane
    Koszyk
    Twój koszyk jest pustyWróć do sklepu
      Zastosuj kupon
      Przewiń do góry
      Reklamacje towarów blog 600x338  Qualita Sklep Internetowy

      ZAPISZ SIĘ NA NASZ
      NEWSLETTER

      Bądź na bieżąco z naszymi promocjami i nowościami

      Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, świadczenia usług na najwyższym poziomie oraz dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb, korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej na temat Cookies znajdziesz w Polityce Prywatności Cookies dostępnej pod linkiem kliknij tutaj